• Fri Klarna Checkout
  • Alltid 30 dagars öppet köp
  • Fri Frakt 449:-
  • Order innan 14.00 skickas samma vardag

Byten och returer 

Du har alltid 30 dagars öppet köp hos oss. Notera om du har har valt PostNord eller Budbee som ombud. Du finner all information du behöver i returformuläret som kom med i din leverans.

Vi har inte traditionella byten, vid ett byte returnerar du varan du inte vill ha och gör en ny beställning via vår hemsida. Aktuellt pris ser du i kassan. 

*Med retur med Budbee krävs ingen returfraktsedel. Hitta din order i appen eller i trackinglänken i ditt sms från Budbee och klicka på ”boka retur”. Välj vilket skåp du vill lämna paketet i. När returen är bokad har du två timmar på dig att lämna paketet i skåpet med hjälp av koden du har fått från Budbee.

*Med Retur med PostNord så rekommenderar vi att du använder den förtryckta returfraktsedeln som kom med i din leverans. 

Viktigt att tänka på: 

   OBS!! Fyll i returformuläret som kom med din leverans, vi har inte möjlighet att identifiera returen om formuläret inte är ifyllt. 

   Paketera varan du vill returnera väl i samma låda som den levererades i.

 Våra fraktkostnader är:

1-3 kepsar i retur 40 kr 4-5 kepsar i retur 60 kr 6 kepsar eller fler i retur 100 kr

   Återbetalning - När returen inkommer till oss så kommer vi att meddela dig via mejl. Senast inom 14 dagar samt uppdatera/återbetala din order via Klarna/Swish.

Obs! Tänk på att varan måste vara i nyskick med alla klistermärken, etiketter mm kvar på. Här gäller samma villkor som ute i detaljhandeln. Du får prova varan hemma i lugn och ro, MEN inga etiketter eller annan märkning får tas bort. Varan ska även vara lukt- och fläckfri, alltså i säljbart skick. 

Om en retur inte uppfyller kriterierna ovan så erbjuder vi antingen att skicka tillbaka varan till kunden alternativt ett prisavdrag enligt konsumentköplagens villkor. I de fall varan skickas tillbaka, debiteras kunden för alla returkostnader som uppstår. Summa betalas via Swish till Kepsmagasinets företagskonto -123 294 67 21 innan varan/varorna skickas tillbaka till kund.  Vi försöker vara så tillmötesgående som möjligt och vill att du som kund skall vara nöjd både med ditt köp och upplevelse hos oss. Men om det uppstår en dispyt så har du som köpare alltid rätt att vända dig till https://www.arn.se/. Vi rättar oss alltid efter deras beslut. Är du tveksam eller har funderingar innan du gör en retur ta kontakt med oss så hjälper vi dig.

Startas en tvist hos Klarna och felet inte är vårt, så debiteras du som kund för alla avgifter som vi blir fakturerade av Klarna. Detta gäller till exempel om du inte har fyllt i ditt returformulär vid en retur var vi inte har kunnat identifiera din retur. Vi rekommenderar att du alltid tar kontakt med oss först för att slippa onödiga kostnader.

Vid ej uthämtat paket så förbehåller vi oss rätten att debitera kostnader som uppkommer från Postnord. Idag är den summan 120kr 

Vi tar ej emot postförskott . 

Paketerbjudanden - exempel ”3 för 2”

Har du köpt flera varor i ett paketerbjudande, till exempel "3 för 2" och väljer att returnera 1 eller flera varor, förlorar du din rabatt. Du betalar då fullpris för varan/varorna du väljer att behålla.

Läs om våra köpvillkor och få svar på vanliga frågor;  Klicka här

Har du frågor är du alltid välkommen att kontakta oss;  Klicka här