• Alltid Fri Frakt
  • Klarna Checkout
  • Snabba leveranser
  • 30 Dagars Ångerrätt

Byten & Returer

Behöver du returnera eller byta din order följ stegen nedan. Vid ett byte gör du helt enkelt en ny beställning på hemsidan och returnerar varan du inte vill ha.

   Fyll i returformuläret som kom med din leverans, detta snabbar på och underlättar din  återbetalning. 

   Paketera varan du vill returnera väl, gärna i samma låda som den levererades i.

   Vi rekommenderar att du använder den förtryckta och spårbara retursedeln som kom med din leverans. Våra fraktkostnader är:

1-3 kepsar i retur 40 kr 4-5 kepsar i retur 60 kr 6 kepsar eller fler i retur 100 kr

   Fäst retursedeln över den gamla för att undvika missförstånd hos posten. Returen lämnas in hos ett Postnordombud te x ICA, Willys eller liknande

   När returen inkommer till oss så kommer vi meddela dig via mail, samt uppdatera/återbetala din order via Klarna.

Obs! Tänk på att varan måste vara i nyskick med alla klistermärken, etiketter mm kvar på. Här gäller samma villkor som ute i detaljhandeln. Du får prova varan hemma i lugn och ro, MEN inga etiketter eller annan märkning får tas bort. Varan ska även vara lukt- och fläckfri, alltså i säljbart skick. 

Om en retur inte uppfyller kriterierna ovan så erbjuder vi alltid att skicka tillbaka varan till kunden. I de fall debiteras kunden för alla returkostnader som uppstår. Idag är summan 80 kr, denna summan betalas via Swish till Kepsmagasinets företagskonto - 1234441770 innan varan/varorna skickas tillbaka till kund.

Vid felexpedierade leveranser skickar vi givetvis en ny vara. Du som kund är ansvarig för att den felaktiga varan skickas tillbaka till oss. Vi kommer att förse dig med med en retursedel och står självklart för alla returkostnader som uppstår hos posten. Får vi inte tillbaka varan förbehåller vi oss rätten att fakturera dig för samtliga varor du mottagit. Fakturan kommer att skickas via Klarna.   

Vi försöker vara så tillmötesgående som möjligt och vill att du som kund skal vara nöjd både med ditt köp och upplevelse hos oss. Men om det uppstår en dispyt så har du som köpare alltid rätt att vända dig till https://www.arn.se/. Vi rättar oss alltid efter deras beslut. Är du tveksam eller har funderingar innan du gör en retur ta kontakt med oss så hjälper vi dig.

Kontakta Klarna vid frågor om din faktura/betalning. 

Har du frågor är du alltid välkommen att kontakta kundtjänst via vår mail: kuntjanst@kepsmagasinet.se