Förlängt öppet köp för julklappar 31:e Januari
Köpvillkor
Köpvillkor
1. ALLMÄN INFORMATION
Kepsmagasinet Norden AB, org.nr. 559169-4491 driver butiken Kepsmagasinet
Genom webbsidan säljs kepsar, mössor och andra tillhörande produkter.
2. BESTÄLLNING & BEKRÄFTELSE
Beställning görs via vår hemsida www.kepsmagasinet.se. Är du osäker på hur du ska handla så är du alltid välkommen att ta kontakt med vår kundtjänst tel: 031-41 51 31
När du gör en beställning hos oss godkänner du våra köpvillkor och tillåter oss att samla in namn och personnummer i vårt kundregister. Avtalet med oss träder först in när du mottager en orderbekräftelse. Vi förbehåller oss rätten att annullera en beställning om kunden inte uppfyller köpkraven
3. BETALNING
I kassan kan du välja mellan följande betalningsalternativ.
Direktbetalning med mobilt bank ID
Kortbetalning (VISA Mastercard mfl.)
Faktura – Betala inom 14 dagar (0kr i avgift)
Betala i slutet av nästa månad (29kr i avgift)
Klarna konto
Betalning efter förfallodatum kan leda till dröjsmålsavgifter och ränta. All form av betalning sker via Klarna.
Ångerrätt-enligt LODA
Som kund har du alltid 14 dagars ångerrätt enligt lagen om distansavtal och avtal utanför affärslokaler. Ångerfristen börjar gälla från den dag som du mottagit din vara. Varan behöver retuneras i oförändrat skick.
Tänk på att varan måste vara i nyskick med alla klistermärken, etiketter mm kvar. Här gäller samma villkor som ute i detaljhandeln med att du får prova varan hemma i lugn och ro, MEN inga etiketter eller annan märkning får tas bort. Detta gäller också för lukt, fläckar mm då varan skall vara i oförändrat skick.
FRAKT OCH LEVERANS
För frakt och leverans klicka här
REKLAMATION/ ÅTERBETALNING
Produkter som missfärgas innefattas inte som reklamation så som solblekning mm.
Om du har fått en felaktig, felexpedierad eller skadad vara ber vi dig att omgående kontakta vår kundeservice så hjälper vid dig. Du kan maila oss till kundtjanst@kepsmagasinet.se eller ringa vår kundtjänst på 031-415131. (Telefontid vardagar 9-12.)
Vid ej uthämtat paket så förbehåller vi oss rätten att debitera kostnader som uppkommer från Postnord. Ej uthämtat paket skall ej betraktas som retur då vi i vår tur blir debiterade extra kostnader för hantering av Postnord som vi i sin tur debiterar er som kund. Idag är kostnaden 200 kronor.4. Returer och byten Klicka här
Med Vänlig Hälsning
Teamet på Kepsmagasinet
Utvalda kampanjer
- EN KEPS FÖR ALLA
- ALLTID FRI FRAKT
- FRI FAKTURA - KLARNA
- ALLTID ETT EXTRA BRA ERBJUDANDE